~AL-WAKTU KASSAIF~

Perancangan saya minggu ini hendak potong video-video klip yang berunsurkan Freemason dan Illuminati menggunakan adobe photoshop.
Namun, dengan takdir Allah , komputer rumah yang ada adobe photoshop rosak, laptop yang ada; tempat CD rosak, tak boleh detect CD.
Saya cuba cari beberapa adobe di internet untuk didownload. Cuma yang tinggal masalah nak potong klip video di CD. Tak boleh nak buat apa. Case CD dah rosak.
Nanti bila masalah-masalah ini selesai, Insya'allah, jika Allah izinkan, saya akan siapkan agenda saya. Doakan.

Followers

Thursday, July 22, 2010

GAME! Jaga-jaga !!

Assalamua'laikum semua, sihat ke?

Rasanya komputer saya memang tak dapat dibaiki dah. Mungkin bila dah besar nanti, baru berkesempatan guna laptop lain dan dapatlah potong-potong filem pasal freemason nih..

Nanti tu bila? Haha..

Ni ada sedikit perkongsian berkenaan GAME .. Ha, Game .. Ramai suka kan?


Sumber : http://dirikudrcinta.blogspot.com



1- Guitar Heroes III

Game ni pakat nak menghina Islam, uolls tengok diorang maen gitar atas kalimah Allah, tak patut betul. Pastu nampak tak ada makhluk macam setan maen gitar tak hengat dunia sambil pijak2 kalimah Allah, ish3. Sangat melampau game ni. Sedikit info,game ini dibangunkan oleh syarikat Neversoft dan dikeluarkan oleh Activision dan RedOctane. Neversoft adalah sebuah syarikat pembangunan video game yang berpangkalan di Amerika Syarikat. Dipunyai oleh Joel Jewett (berasal dari Montana, Amerika) bersama dengan Chris Ward dan Mick West. Chris dan Mick kedua-duanya berasal dari Yorkshire, England.



Sangat halus diorang nak sesatkan kita ehhh.


2- Next, Devil May Cry 3


Satu adegan dalam game tu dipaparkan pintu kaabah sebagai pintu yang menghubungkan di antara dunia syaitan dan dunia yang nyata. Ayat character dalam games ni ada membaca ayat;


"wahai pintu yang menghubungkan dunia kegelapan"
(dalam bahasa inggeris)



Dan character itu membaca ayat itu di dalam kitab yang dipegangnya. Di akhir scene character tersebut ada menyebut 7 ayat.

"wrath, sloth, lust, gluttony, greed, pride, envy"


Cuba tengok gambar kat bawah ni.






3- Stronghold Crusader


Ha, next game ni pulak pasal Perang Salib. So, pemain dia akan jadi watak Crusader and mission dia adalah nak kalahkan tentera Islam, sendiri mahu faham lah kan kalau orang Islam maen this game.



Actually, banyak lagi je games yang mengandungi adegan2 yang menghina Islam, banyak cara diorang lakukan nak sesatkan umat Islam. Sebar-sebarkan pada yang lain lah ye. =)

No comments:

Post a Comment

Sila komen. Jangan malu-malu. Kontrol macho sudah..

Ahlan Wasahlan

Sila Komen jika ada kesalahan.
Biar yang HAK itu berada di atas..