~AL-WAKTU KASSAIF~

Perancangan saya minggu ini hendak potong video-video klip yang berunsurkan Freemason dan Illuminati menggunakan adobe photoshop.
Namun, dengan takdir Allah , komputer rumah yang ada adobe photoshop rosak, laptop yang ada; tempat CD rosak, tak boleh detect CD.
Saya cuba cari beberapa adobe di internet untuk didownload. Cuma yang tinggal masalah nak potong klip video di CD. Tak boleh nak buat apa. Case CD dah rosak.
Nanti bila masalah-masalah ini selesai, Insya'allah, jika Allah izinkan, saya akan siapkan agenda saya. Doakan.

Followers

Thursday, March 11, 2010

Maafkan Saya..

Maafla, lama tak update.
Ingat baru nak rancang sesuatu memandangkan komputer dah ok.
Tengok-tengok, rosak balik. Takdir Allah~
Lagipun, sekarang sibuk nak dekat exam dah..

Maaf la banyak-banyak sebab tak dapat post artikel yang bermanfaat.

Sekian, post setakat ini sahaja. Sekali lagi, mohon maaf beribu maaf ya..

Wassalam..

No comments:

Post a Comment

Sila komen. Jangan malu-malu. Kontrol macho sudah..

Ahlan Wasahlan

Sila Komen jika ada kesalahan.
Biar yang HAK itu berada di atas..